پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم تشییع

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در پایان مراسم تشییع آیت‌الله مهمان‌نواز در جمع خیل عظیم مردم عزادار، اظهار داشت: از دست دادن آیت‌الله مهمان‌نواز، پدر معنوی استان مصیبت بزرگی است که این مصیبت را به همه شما مردم با وفا تسلیت می‌گویم.

وی افزود: از همه مردم خوب و ولایتمدار استان که از همان ابتدای انتشار خبر رحلت آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام‌جمعه سابق بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با حضور در بیت ایشان و شرکت در آیین‌های عزاداری ابراز همدردی کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به خدمات ارزنده آیت‌الله مهمان‌نواز در کسوت امام‌جمعه و عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: امیداریم خداوند ایشان را با اولیای الهی و شهدا محشور بفرماید.

وی ادامه داد: همچنین سپاس و قدردانی خودم را از حضور میهمانان مختلف از استان‌های گوناگون از جمله دو نفر از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری (آیت‌الله عبدالهادی حسینی شاهرودی و آیت‌الله عالمی)، نماینده آیت‌الله علم الهدی امام‌جمعه مشهد، نماینده تولیت آستان قدس رضوی، علما و روحانیون عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، علمای اهل سنت، استانداران و مسئولان ادوار گذشته خراسان شمالی اعلام می‌دارم.

گفتنی است، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز بعدازظهر روز یکشنبه دوم اردیبهشت به دلیل بیماری و کهولت سن در بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد دار فانی را وداع گفت.

مراسم ختم این عالم فرزانه و فقید نیز فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح در مسجد انقلاب بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha