جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آزمون ورودی مدارس و مراکز فقهی

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: آزمون ورودی حوزه علمیه استان همزمان با سراسر کشور در مصلای نماز جمعه بوشهر و مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان، روز جمعه هفتم اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر حجت الاسلام مهدی نعمتی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه استان بوشهر، از برگزاری این آزمون در دو شهرستان بوشهر و کنگان خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر افزود: آزمون ورودی حوزه علمیه استان همزمان با سراسر کشور در مصلی جمعه بوشهر و مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان راس ساعت 9 صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

وی بیان داشت: دو نفر به عنوان ناظر از مرکز مدیریت حوزه های علمیه برای نظارت بر برگزاری آزمون به بوشهر و کنگان سفر می کنند و روند برگزاری آزمون را بررسی خواهند کرد.

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون ورودی حوزه های علمیه گفت: داوطلبان ورود به حوزه علمیه پس از شرکت در آزمون ورودی در تاریخ 19 خرداد ماه سال جاری می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.howzeh-qom.ir  نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر درباره زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، گفت: داوطلبان می توانند جهت اطلاع دقیق از محل برگزاری آزمون و دريافت كارت ورود به جلسه، روزهاي 3 و 4 و 5 اردیبهشت 1397 به نشانی اینترنتیwww.howzeh-qom.ir  مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی و یا شناسنامه و حضور یک ساعت قبل از زمان رسمی آزمون، در محل آزمون الزامی است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر تعداد مدارس علمیه استان را هشت مدرسه عنوان کرد و ابراز داشت: از این تعداد دو مدرسه سفیران هدایت در شهرستان های دشتی و دشتستان و شش مدرسه بلند مدت در شهرستان های بوشهر، کنگان، دیر، گناوه، دشتی و دشتستان فعالیت می کنند.

وی تعداد طلاب حال حاضر استان را 650 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: 120 استاد تمام وقت و پاره و وقت به همراه استادیار عهده دار تدریس این طلاب در مدارس هشت گانه استان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha