چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی در جمع طلاب و اساتید به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت کالای ایرانی» اشاره کرد و گفت: هر ایرانی با «آتش به اختیار» باید بتواند آنچه را که سخن ولی امر است، جامه عمل پوشانده و از هنر و صنعت و توانایی مردان، زنان و فرزندان این آب و خاک حمایت کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری «حمایت از کالای ایرانی» اشاره کرد و  گفت: هر ایرانی با آتش به اختیار باید بتواند آنچه را که سخن ولی امر است، جامه عمل پوشانده و از هنر و صنعت و توانایی مردان و زنان و فرزندان این آب و خاک حمایت کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: مطمئنا با جامعه عمل پوشاندن به این راهبرد مدبرانه و رفع مشکلات اقتصادی مردم، بسیاری از مشکلات خانوادگی و اجتماعی نیز رفع شده و جامعه امن تری برای زندگی فرزندانمان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: امروز همه ما موظفیم تا در کنار هم و با تعامل با یکدیگر، سبک زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه گسترش دهیم تا بتوانیم به خودکفایی رسیده و به پیشرفت هایی که لایق کشور و میهن است دست یابیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  ما موظف به نهادینه سازی فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در جامعه هستیم تا حتی یک کارگر بیکار در جامعه نداشته باشیم و اگر همه دولتمردان و مردم با کمک یکدیگر به امر ولی فقیه در این زمینه لبیک بگویند، چرخ صنعت به چرخش درآمده و مشکلات اقتصادی تا حد بسیار زیادی برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان گفت: اگر قرار است در جامعه مستضعف نداشته باشیم و صنعتی پویا داشته و به خودکفایی برسیم، هر یک از ما موظفیم تا از کالای تولید داخلی استفاده کنیم و با این کار اجازه ورود کالاهای خارجی را به داخل کشور ندهیم. باید این تفکر را ابتدا برای خود و خانواده امان تبیین و فرهنگ سازی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha