شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
  مسجد مقدس جمکران

حوزه/ « موزه دین و دنیا » با حضور وسخنرانی آیت الله العظمی نوری همدانی در مسجد مقدس جمکران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، « موزه دین و دنیا » عصر امروز با حضور حضرت آيت الله نوري همداني، توليت مسجد مقدس جمكران و اساتيد و علماي قم افتتاح شد.

ابراهیم صدوقی در آیین افتتاحیه موزه دین و دنیا ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در مراسم اظهارداشت: در موزه دين و دنيا  تمامي سؤالات و احكام شرعي زائرين به صورت تجسمي پاسخ داده خواهد شد و .

وی افزود: با توجه به اينكه مسجد مقدس جمكران پايگاه عظيم تشيع بوده و لازم است كه زائرين و نمازگزاران اين مسجد مقدس با فقه اسلامي آشنا شوند، لذا مؤسسه فقه و زندگي با مسئوليت حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده اين موزه را جهت پاسخگويي به سوالات شرعي زائرين برپا كرده است.

صدوقی با اشاره به اينكه در موزه دين و دنيا تمامي سؤالات و احكام شرعي زائرين به صورت تجسمي پاسخ داده خواهد شد افزود: براي بازديد اين موزه تسهيلاتي نيز براي اردوهاي دانش آموزي، دانشجويي، طلاب و همين طور كاروان ها در نظر گرفته شده است كه مي توانند با هماهنگي و وقت قبلي از اين موزه بازديد كنند.

خاطرنشان می شود: اين موزه در صحن حضرت ابراهيم خليل(علیه السلام) و در شبستان امام هادي(علیه السلام) واقع شده است و براي علاقه مندان حوزه احكام و فقه بسيار جذاب خواهد بود كه مي توانند همه روزه صبح و عصر از اين موزه بازديد كنند.

 

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha