سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله العظمی حکیم در دیدار مهمانان جشنواره بهار شهادت

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم از مراجع نجف اشاره کردند: شیعه، اسلام حقیقی را بدون هیچ تغییر و تحریفی از شهر علم پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص) و دروازه این شهر یعنی امام علی (علیه السلام)گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعی از مهمانان جشنواره فرهنگی بهار شهادت که در کربلا برگزار شد با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف دیدار کردند و معظم له پیرامون اسلام حقیقی و صحیح مطالبی را بیان کردند.

حضرت آیت الله حکیم ادامه دادند: شیعه، اسلام حقیقی را بدون هیچ تغییر و تحریفی از شهر علم پیامبر مهربانی حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) که امام علی (علیه السلام) درِ این شهر است، گرفته است و این اسلام صحیح از درگیری های سیاسی که چهره اسلام را مخدوش کرده و آن را بر پایه منافع شخصی  تحریف کرده، دور است.

ایشان با بیان اینکه نهادهای دینی شیعه حق ندارند مفاهیم و آموزه های به حقّی که اسلام آورده را تغییر بدهند، اشاره کردند: وظیفه این نهادها حفظ موازین شرعی و تشویق مسلمانان به اجرای عمل دستورات اسلام و عدم تحریف آن است.

حضرت آیت الله حکیم افزودند: این مسئله باعث شده که شیعه با وجود حملات و هجمه هایی که طی 14 قرن علیه آن انجام گرفته، پایدار و باثبات باشد.

مهمانان نیز به نوبه خود از فرصتی که معظم له در اختیار آنان قرار داد و از توصیه ها و بیانات ایشان تشکر و قدردانی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha