جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 448221
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
اردوی آشنایی با حوزه

حوزه/ به همت مبلغان حوزه علمیه استان تهران و با همکاری مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان، در راستای آشنایی دانش آموزان با فضای عملی، آموزشی و تبلیغی حوزه علمیه، اردوی دانش آموزی آشنایی با حوزه، برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین پاشیر، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: به همت مبلغان منطقه یک شهر تهران، امروز ظهر جمعی از دانش آموزان دبیرستان دانا و دبیرستان پیروان امام علی(ع)، با حضور در این مدرسه علمیه، ضمن آگاهی در مورد برنامه‌های آموزشی حوزه‌ علمیه، از قسمت‌های مختلف این حوزه از جمله کتابخانه، مدرس‌ها، آمفی تئاتر، ساختمان اداری و حجرات طلاب بازدید کردند و توضیحات لازم، در هر قسمت به آنان ارائه شد.

حجت الاسلام پاشیر در پایان با بیان اینکه اردوی آشنایی با حوزه برای دانش آموزان جذاب و مفید بود، گفت: در این اردوی یکروزه دانش آموزان علاوه بر بازدید از نمایشگاه عکس و کتاب که ویژه این عزیزان بر پا شده بود، در مسابقات ورزشی دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز، تیرندازی با اسلحه بادی شرکت نمودند و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

برپایه این گزارش، در پایان این بازدید دانش آموزان میهمان حجره‌های طلاب شدند و پیرامون دروس حوزوی و زندگی طلبگی با آنها به گپ و گفت پرداختند. ۳۱۳/۴۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha