جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با آیت الله العظمی مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری تصریح کردند: آیت‌الله العظمی سیستانی دشمنان اسلام را در عراق به انزوا کشاندند و از این جهت نقش برجستۀ ایشان در صیانت از کیان اسلام و مسلمین، در تاریخ تشیّع ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حضرت آیت‌الله مظاهری در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، با تکریم جایگاه و خدمات ارزندۀ آیت‌الله العظمی سیستانی، نقش با اهمیّت ایشان در حراست از حوزۀ علمیّۀ نجف اشرف را بسیار مهم و ماندگار ارزیابی کردند.

ایشان با بیان اینکه در زمان حاضر، مؤثّرترین عامل برای شوکت و اقتدار اسلام، حفظ اتّحاد مسلمانان است، خاطرنشان کردند: حضرت آیت‌الله سیستانی در طی این سال‌ها با ایجاد اتّحاد بین طوائف گوناگون عراق و نیز حفظ وحدت شیعه و سنّی و با تدابیر عالیۀ خود، به فضل الهی و لطف حضرت ولی‌عصر«ارواحنافداه» دشمنان اسلام را در عراق به انزوا کشاندند و از این جهت نقش برجستۀ ایشان در صیانت از کیان اسلام و مسلمین، در تاریخ تشیّع ماندگار خواهد شد.

معظم له همچنین از فعالیّت‌های خالصانه و تلاش‌های عالمانۀ حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در ادارۀ امور مربوط به آیت‌الله العظمی سیستانی و خدمت به حوزه‌های علمیه، به‌ویژه حوزۀ علمیۀ قم قدردانی کرده و تصریح کردند: یکی از امتیازهای جناب آقای شهرستانی، عقلانیّت، درایت و تدبیر است که در پیشبرد اهداف بزرگ حضرت آیت‌الله سیستانی، تأثیر بسیار به‌سزایی دارد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی با ابلاغ سلام آیت‌الله العظمی سیستانی، از الطاف همیشگی حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری تشکّر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha