پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر گریس هیور - جشنواره بهار شهادت

حوزه/ دکتر گریس هیور نماینده هیئت انگیسی در جشنواره بهار شهادت گفت: امام حسین (علیه السلام) تنها اختصاص به شیعه و مسلمانان ندارد، بلکه متعلق به تمامی انسان هاست، لذا این جشنواره از شیعه و سنی و مسیحیان کشور های مختلف و زبان های مختلف را در خود جای داد و این بر عمق وحدت انسانی دلالت دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر گریس هیور نماینده هیئت انگیسی در چهاردهمین جشنواره فرهنگی بهار شهادت در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: یکی از انگیزه های حضور من در حرم امام حسین و حضرت عباس (علیهما السلام) و این جشنواره این است  که این دو بزرگوار همیشه در کنار ما هستند.

وی افزود: امام حسین (علیه السلام) تنها اختصاص به شیعه و مسلمانان ندارد، بلکه متعلق به تمامی انسان هاست، لذا این جشنواره از شیعه و سنی و مسیحیان کشور های مختلف و زبان های مختلف را  در خود جای داد و این بر عمق وحدت انسانی دلالت دارد؛ چرا که ما فرزندان آدم همگی به خدمت، عبادت و دوست داشتن خدای یکتا دعوت شدیم.

دکتر هیور اشاره کرد: ما باید بهتر با زندگی امام حسین (ع)، فضائل و اخلاق ایشان آشنا شویم و اگر امام حسین (ع) را الگوی تمامی بشریت می دانیم، باید به دنبال راه های شناخت قصه امام (ع) باشیم تا سیره ایشان را در زندگی پیاده کنیم و این رسالت را به گوش تمامی انسان ها برسانیم.

وی تصریح کرد: این جشنواره بهترین راه برای معرفی امام حسین (ع) به تمامی ملت های جهان است که نیازمند تلاش همگانی دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha