پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: ما باید بر طبق زمانه پیش برویم و باید از ابزارهای زمانه برای ترویج مکتب اهل بیت(ع) و معارف اسلامی استفاده کنیم که مصداق بارز آن ترجمان گفتمان و نمایشی طنین وحی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت  الله سید یوسف طباطبایی نژاد، پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از طرح عظیم «طنین وحی(ترجمان گفتاری ونمایشی قرآن کریم)»، در اصفهان اظهار کرد: در ابتدا شایسته و بایسته است که از محضر آیت الله العظمی مظاهری تشکر و قدردانی کنیم، چرا که از زمان حضور ایشان در اصفهان اتفاقات و اقدامات مبارک و با برکتی رقم خورده است.

وی با بیان اینکه در زمان حضور آیت الله العظمی مظاهری مراکزی چون مرکز امور مساجد، مرکزتحقیقات رایانه ای  و مرکز تخصصی حوزه علمیه  اصفهان راه اندازی شده است، گفت: امروز در آیین رونمایی طرح طنین وحی، شاهد برکات و آثار  مبارک این مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان هستیم.

امام جمعه اصفهان ابراز کرد: مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه  اصفهان کتاب هاو  تولیدات مختلفی را تاکنون تولید و عرضه داشته که بسیار مفید و مثمر ثمر بوده، و مصداقی از  آگاه بودن به علوم زمانه است که در روایت آورده شده چنانچه این امر باشد حوادث بر او هجوم نمی آورد.

وی تاکید کرد: ما باید بر طبق زمانه پیش برویم، باید از ابزارهای زمانه برای ترویج مکتب اهل بیت(ع) و معارف اسلامی استفاده کنیم که مصداق بارز آن ترجمان گفتمان و نمایشی طنین وحی است.

نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان عنوان کرد: فهماندن قرآن به افراد راه های مختلفی دارد، برای هر آیه بطن هایی است که تا 70 بطن  مختلف گفته اند، موسیقی و فهم قرآن هنوز ناشناخته است، ما باید روی سبک خواندن قرآن فعالیت کنیم.

وی افزود: به عنوان نمونه سبک قرآن رهبر معظم انقلاب سبک خاص،  شیوا و دل نشینی است که تقلیدی از هیچ یک از سبک های دیگران نیست، اگر عظمت و شیرینی  آیات قرآن درک شود واقعا دل را می لرزاند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha