پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید احمد صافی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی امام جمعه کربلا، به التزام و پایبندی به خط مرجعیت و ترک افکار مخدوش و شبهات دعوت و تصریح کرد: جوانان باید با آگاهی دینی به خط مرجعیت پایبند باشند و در راه هدایت و نور حرکت کرده و از سخنان افراد جاهل و افکار شبهه ناک تأثیر نپذیرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی امام جمعه کربلا و نماینده آیت الله سیستانی در خطبه نماز جمعه که در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) ایراد شد، بر ضرورت التزام و پایبندی به خط مرجعیت و ترک افکار مخدوش و شبهات دعوت و تصریح کرد: جوانان باید با آگاهی دینی به خط مرجعیت پایبند باشند و در راه هدایت و نور حرکت کرده و از سخنان افراد جاهل و افکار شبهه ناک تأثیر نپذیرند.

وی با تاکید بر اینکه مراجع دینی نمایندگان عام امام زمان حضرت حجت بن الحسن المهدی (عج) تا روز ظهور آن بزرگوار هستند، اشاره کرد: حضرت مهدی (عج) بالاتر و بزرگتر از این سخنان بی ارزش و شبهه افکنی هاست.

حجت الاسلام و المسلمین صافی خواستار کنار گذاشتن جهالت و ورود به راه و مسیر حضرت رسول اکرم (ص) و اهل بیت اطهار (علیهم السلام) شد.

نماینده آیت الله سیستانی با اشاره به اینکه تاریخ بار دیگر خودش را در جامعه ما یا جوامع دیگر نشان می دهد، تصریح کرد: در بسیاری از حالات، جوامع نصحیت کننده ای که هدفی جز هدایت ندارد، دوست ندارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha