جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 448501
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
 دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه/ آخرین مهلت ثبت نام دانشکده زن و خانواده برای دوره های حضوری، ۱۲ اردیبشهت و برای دوره های غیرحضوری ۱۹ اردیبهشت می باشد و پذیرش برای دوره های حضوری رایگان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، به منظور آشنایی بیشتر با مبانی و اندیشه‌های ناب اسلام محمدی (ص) و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام)دانشکده زن و خانواده در سال 97 علاوه بر مقطع دکتری، در مقطع ارشد مطالعات زنان (در گرایش خانواده و گرایش حقوق زن در اسلام)‌ به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام به پذیرش دانشجو می کند و آخرین مهلت ثبت نام برای دوره های حضوری، 12 اردیبشهت و برای دوره های غیرحضوری 19 اردیبهشت می باشد که پذیرش برای دوره های حضوری رایگان می باشد. 

برپایه این گزارش: توجه به نکاتی زیر در مورد آموزش غیرحضوری در رشته مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه ادیان الزامی می باشد،

 پذیرش دانشجوی غیرحضوری رشته مطالعات زنان در دانشکده زن و خانواده،  در دو گرایش "حقوق زن در اسلام" و "زن و خانواده" صورت می گیرد و به دانشجو، مدرک رسمی وزارت علوم داده می شود.
  به لحاظ کیفیت آموزشی، مدرسان دروس، از بهترین مدرسان رشته هستند و ارایه آنها به شکل مجازی، دقیقترین ارایه آنها می باشد و تمامی محتوای درسی توسط گروه آموزشی بررسی کامل میشود. از این جهت، کیفیت آموزش در غیرحضوری از حضوری به جهاتی قوی تر و منظم‌تر است. 
  دانشجویان در این  سیستم،‌ در انتخاب پایان نامه آزادند و می‌توانند دوره را با پایان نامه و بدون پایان نامه پشت سر گذارند ولی این مطلب در دانشنامه ذکر میشود. 
  پیش بینی میشود طول دوره غیرحضوری به خصوص برای افرادی که بدون پایان نامه دوره را پایان میدهند، سه ترم آموزشی باشد. 
 به لحاظ هزینه دوره،‌ دوره‌ّهای ارشد دانشگاه ادیان به رغم کیفیت بالای آموزشی و در اختیار داشتن کتابخانه مجهز و دیگر امکانات،‌ پایین‌ترین مبلغ در مقایسه با کل مراکز علمی دولتی و غیردولتی است و این به خصوص در دوره غیرحضوری مشهود است که کل هزینه دوره، در حد یک سوم یا نصف بعضی دیگر مراکز است. از دیگر مزیت های آموزش غیرحضوری نداشتن هزینه‌های رفت و آمد و خوابگاه و غیره است.  
 داوطلبان در آزمون سراسری میتوانند در این دوره ها شرکت کنند. طلاب حوزه های علمیه نیز در قالب آزمون اختصاصی میتوانند به این دوره ها وارد شوند. 
 پذیرش در دوره های غیرحضوری از طریق آزمون سراسری صورت میپذیرد و اطلاعات این رشته ها با کد رشته خاص در دفترچه سنجش موجود است.
طلاب حوزه های علمیه نیز از طریق مراجعه به سایت azmoon.urd.ac می توانند در آزمون اختصاصی حضوری (چهاردهم اردیبهشت) و غیرحضوری ( 21 اردیبهشت) شرکت کنند.
 آموزش غیرحضوری فرصت بسیار خوبی است برای ارتقای علمی و شغلی همه علاقه مندانی که در پستهای اداری مشغول به خدمت هستند یا ساکن در مناطق دور هستند و یا به هر دلیل نمی‌توانند در کلاسهای حضوری شرکت کنند. 
علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیتشر به سایت دانشگاه ادیان و دفترچه های مربوطه  به نشانی urd.ac.ir مراجعه کنند.
 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha