جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 448516
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: از نگاه قرآن و آموزه‌های ائمه اطهار(ع) یکی از مهمترین و ضروری‌ترین آگاهی‌های مورد نیاز برای جامعه‌ اسلامی، شناخت دقیق و درست از دشمنانِ دین و دنیا می‌باشد تا از ناحیه‌دشمنان، بیش از این دچار آسیب‌های جدی نگردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی در نشست بصیرتی وسیاسی طلاب واساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها در بیانات راهگشا ی خود بر مسئله دشمن شناسی تاکید جدئی د اشتند که معظم له در بخشی از بیانات خود فرمودند که (ملت ایران به همان نسبت که دشمن، روش‌های خود را در توطئه علیه ایران اسلامی پیچیده‌تر می‌کند، باید بر هوشیاری و آگاهی خود بیفزایند و با آمادگی معنوی، فکری، سیاسی و حفظ وحدت و اتصال و ارتباط با یکدیگر، چهره دشمن را در هر لباسی که هست، شناسایی کند.

وی افزود: در بسیاری از آیات قرآن کریم، خداوند متعال دشمنان مؤمنین را معرفی کرده و انسان‌های مؤمن را از آنها بر حذر داشته و اهمیت این موضوع زمانی بیشتر روشن می‌شود ، بدانیم اولین ضربه‌ای که به انسان وارد شد، همانا بیرون رانده شدن از بهشت بود که در اثر ضعف دشمن‌شناسی در حضرت آدم(ع) و باورِ فریب‌ها و قسم‌های شیطان، این دشمنِ قسم خورده بود.

وی اظهار کرد: باید مراقب نفوذ دشمن بود چون از هر طرف بتوانند نفوذ می‌کنند هرچند آمریکایی‌ها سرشان امروز به سنگ خورده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: از نگاه قرآن و آموزه‌های  ائمه اطهار یکی از مهمترین و ضروری‌ترین آگاهی‌های مورد نیاز برای جامعه‌ی اسلامی، شناخت دقیق و درست از دشمنانِ دین و دنیا می‌باشد تا از ناحیه‌دشمنان، بیش از این دچار آسیب‌های جدی نگردیم.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: هم ترین عامل دشمنی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش آفرینی ولایت فقیه بوده ،چرا که دشمن به خوبی می داند وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی همچون سد محکمی در برابر توطئه ها و دشمنی های آنها است.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان داشت:  برهمه مسؤولان و کارگزاران نظام واجب است گوش به فرمان ولي امر مسلمين جهان باشند، چون مسیر رشد و تعالی جامعه اسلامی در گرو تبعیت از ولایت و رهبری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha