پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 448520
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: شهدا بر گردن همه ملت ایران حق دارند و مردم ما هرگز ایثارگری‌ های شهدا را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی امروز در جمع مسئولین کنگره برگزاری 3500 شهید استان قزوین، گفت: شهیدان در راه اسلام، قرآن، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده و توانسته اند برای مردم و میهن اسلامی خود افتخارآفرین باشند و ما باید همیشه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.

وی افزود: شهدا زندگی ابدی دارند و نقشه راه آیندگان برای رسیدن به سرمنزل مقصود هستند.وی اظهار کرد:برگزاری کنگره شهد ا   یک طرح راهبردی ،ارزشمند  و ابتکاری قابل تحسین و ناشی از باوری عمیق و راستین بوده و می­‌تواند ضمن تکریم خانواده معظم شهیدان و اهتزار عَلَم شهدا و زنده ‌نگه داشتن سیره و راه افتخارآمیز و تابناک آنان، روحیه مقاومت، ایثار و حماسه را درجامعه جاری نماید.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد:امروز ملت بزرگ ایران  به تأسی از وصایای جاوید و ارزشمند امام خمینی(ره ) و آموزه‌های مقام معظم رهبری، تجلیل شهیدان و تکریم خانواده معظم شهدا را رسالت خطیر خود در پاسداری از خط سرخ شهادت و ره آوردهای شهیدان برای عزت و سربلندی کشور دانسته است.

حجت الاسلام مصطفایی بیان داشت: رژیم بعث صدام 8 سال در ایران جنگید، نه تنها نتوانست یک وجب خاک ایران را تصرف کند، بلکه توانستیم با قدرت تمام او را از ایران بیرون کنیم و این ثمره ریختن خون پاک جوانانی است که ما با نام شهید می‌شناسیم.

‌وی ادامه داد: شهدا همیشه زنده هستند و کشور را خون شهدا و دعای مادران این شهیدان و رزمندگان اسلام نگه داشته است؛ درواقع آنها ستون‌هایی هستند که تفاوت ما را با دیگر کشورها نشان می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین بیان داشت: ایران اسلامی در این 40 ‌سال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است ولی همچنان سرپا و امن است، درحقیقت مردم نجیب ما با وجود مشکلات بسیار در کمال امنیت در کشور زندگی می‌کنند که آن هم به سبب وجود خون شهیدان و دعای خانواده‌های آنها و صد البته وجود رهبری فرزانه و دانا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha