پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 448525
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
هیات مذهبی

حوزه/ کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نام ۵۱۷ هیات مذهبی استان یزد در سامانه طوبی گفت: بالغ بر ۱۲۷۵ هیئت مذهبی در سطح استان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌ الاسلام هادی نوروزی، کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در نخستین جلسه شورای هیئات مذهبی استان در سال ۹۷ که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعباینه، گفت: هیات مذهبی باید با برگزاری جشن های باشکوه در ایام سراسر نور و شادی شعبانیه مروج شادی و نشاط در جامعه باشند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این شورا در سال ۹۷ اظهار داشت: لزوم تدوین برنامه عملیاتی توسط شورای هیات مذهبی در شهرستان ها امری لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام نوروزی اظهار داشت: برنامه های سال ۹۷ شورا و هیات مذهبی باید به سمت قرآن محوری، تحقق شعار سال و همچنین تبیین سبک زندگی اسلامی باشد.

وی از ثبت اطلاعات هیئات مذهبی در سامانه طوبی به‌عنوان یکی از فعالیت های مهم و شاخص این سازمان یاد کرد و افزود: تاکنون اطلاعات مربوط به ۵۱۷ هیات مذهبی استان در سامانه طوبی ثبت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بالغ بر ۱۲۷۵ هیات مذهبی در سطح استان فعالیت دارند گفت: ثبت اطلاعات هیئات باقی مانده باید با جدیت بیشتری توسط شورای هیئات مذهبی در شهرستان ها انجام گیرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha