چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رئیس شورای هیات مذهبی استان یزد

حوزه/ رئیس شورای هیئات مذهبی استان یزد با بیان اینکه انتخابات شورای هیات مذهبی استان یزد برگزار شد گفت: هیات در ولادت ها و اعیاد حضور فعال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، سید علی فقیه زاده، رئیس شورای هیئات مذهبی استان یزد پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه این شورا در سال جدید که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی استان و تقدیر از تمامی روسای هیات و عوامل آن گفت:در این انتخابات شاهد تغییر مدیران شورای هیئات مذهبی در سه شهرستان ابرکوه، بهاباد و اشکذر بوده ایم که از زحمات مدیران قبلی تقدیر و برای مدیران جدید آرزوی موفقیت داریم.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: از حضور هیات در مراسم های وفات و عزاداری ائمه معصومین(ع) تقدیر می‌کنیم، اما جای خالی هیات در ولادت ها و اعیاد کاملا مشهود است که شورای هیات شهرستان ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فقیه زاده با اشاره به ثبت اطلاعات هیئات مذهبی در سامانه طوبی گفت: این موضوع باید با جدیدت بیشتری توسط شورای هیات مذهبی در شهرستان ها پیگیری شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان یزد با اشاره به اینکه بیش از 500 هیات مذهبی استان یزد در سامانه طوبی گفت: تمامی هیئات مذهبی باید نسبت به ثبت نام کنند و این مسئله را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی بر لزوم حفظ سبک سنتی عزاداری مردم یزد تاکید کرد و اظهار داشت: نحوه عزاداری هیئات استان الگوی برای سایر استان های کشور است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha