جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 448540
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
سعید خورشیدی

حوزه/ رئیس بسیج صدا وسیمای مرکز قزوین از پخش مستند تکرار فیضیه در سال گذشته از شبکه استانی وملی قدردانی نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، سعید خورشیدی در مراسم معارفه تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت:  بسیج یک پدیده مردمی در نظام اسلامی بوده و هیچ‌گاه خود را از امت و امام امت جدا ندانسته و بسیج رسانه نیز در این مسیر همراه مردم و یاور امام رهبری ونظام بوده  و هست.

وی ادامه داد: بسیج رسانه به دنبال این هدف است که اهالی رسانه را در یک جبهه گرد هم آورد تا بتواند جبهه متحدی را در مقابل هجمه‌های رسانه‌های غربی و دشمنان نظام و اسلام ایجاد کند.

خورشیدی بیان داشت: بسیج از مهمترین برکات انقلاب اسلامی است و در حوزه های مختلف از بدو تشکیل تاکنون منشاء حرکت های اثرگذاری در کشور بوده است.

رئیس بسیج صدا وسیمای مرکز قزوین خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی جامعه در مباحث سازندگی و همچنین در عرصه رسانه ای نیز با توجه به تهدیدهایی که از سوی موج های فرهنگی بیگانه وجود دارد، بسیج می تواند نقش موثری در مقابله با تهدیدهای نرم و فرهنگی دشمن داشته باشد.

خورشیدی ضمن قدردانی از تهیه و پخش مستند تکرار فیضیه که اختصاص به تخریب ناجوانمردانه آشوبگران و هتک حرمت به حوزه علمیه شهرستان تاکستان داشت، اظهار کرد:این مستند فاخر نیز با همکاری خوب و ارزشمند حوزه علمیه و بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین تهیه و در سال گذشته هم در شبکه استانی مرکز قزوین و هم در رسانه ملی پخش شد که مخاطبین زیادی داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha