پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید عابد حسینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید عابد حسینی گفت: دشمنی کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس فقط بخاطر این است که سوریه در بین کشورهای عربی تنها کشور حامی حماس و حزب الله و ضد اسرائیل است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید عابد حسینی سناتور اسبق پاکستان، رهبر جنبش حسینی در یک مصاحبه گفت: چند هفته گذشته ولی عهد عربستان و مقامات آمریکا اعتراف کردند که جهاد علیه روسیه در افغانستان، ترویج وهابیت، کمک و تاسیس مدارس افراطی در افغانستان به خواهش آمریکا و برای منافع آمریکا انجام شده است. در ابتدا مردم افغانستان این جهاد را جهاد اسلامی می خواندند و اکنون همه فهمیدند که این جهاد اسلامی نبود بلکه جهاد دفاع از منافع آمریکایی بود.

وی در جواب به سوالی در مورد حمله کشورهای سه گانه به سوریه گفت: در این مورد حرف های زیادی زده شده، اما من فقط یک چیز درمورد این اوضاع میگویم این که دشمنی کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس فقط بخاطر این است که سوریه در بین کشورهای عربی تنها کشور حامی حماس و حزب الله و ضد اسرائیل است و حمله آمریکا و متحدانش به سوریه  فقط به خاطر سیاست های ضد اسرائیلی سوریه بود.  

وی افزود: ما شاگرد مکتبی هستیم که به ما یاد داده هر جا ظالم باشد مخالفت کنیم و از مظلومین و مستضعفین حمایت کنیم و ما این راه را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha