پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جشنواره حجاب اسلامی در شهرهای مختلف اندونزی برگزار می شود

حوزه/ درحالی که به ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم، جشنواره «حجاب فست» ۲۰۱۸ قرار است امسال در شهرهای مختلف اندونزی از جمله جاوای غربی، باندونگ و جاکارتا برگزار شده و فعالیت های متنوعی داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از tempo، با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، جشنواره حجاب اسلامی در اندونزی با عنوان «حجاب فست» در شهرهای بزرگ این کشور از جمله جاوای غربی، باندونگ و جاکارتا در روزهای آغازین ماه می 2018 برگزار شوند.

جشنواره حجاب قرار است از روز چهارشنبه تا شنبه ، 2 تا 5 می ماه 2018 در شهر باندونگ و از 30 می تا 2 ژوئن برای نخستین بار در شهر جاکارتا برپا شود.

شینا کریسناواتی درباره جشنواره «حجاب فست» گفت: این جشنواره از زمانی که صنعت لباس اسلامی در جهان توسعه پیدا کرد و در طی سال ها تقویت شده و ما در ضمن قصد داریم پیشاپیش به استقبال ماه مبارک رمضان را نیز برویم.

وی در ادامه افزود: اندونزی کشوری با بیشترین جمعیت مسلمان در جهان می باشد و پتانسیل پیشرو بودن در صنعت لباس اسلامی در جهان را دارد.

شینا  همچنین ضمن اشاره به فعالیت های جشنواره گفت: در این جشنواره ها قرار است نمایشگاه های مختلف آشپزی، اجراهای زنده، سمینارها و جلسات سخنرانی و بازار فروش برگزار شوند.

گفتنی است نخستین جشنواره «حجاب فست» در اندونزی در سال 2012 در باندونگ آغاز به کار کرد. این جشنواره حجاب اسلامی در اندونزی 117 غرفه در باندونگ و نزدیک به 60 غرفه فروشگاهی در جاکارتا افتتاح خواهد کرد. بازدیدکنندگان برای شرکت در جشنواره، اجراهای زنده و جلسات سخنرانی و سمینارها بلیت تهیه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha