جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هزاران پلاکارد «رمضان مبارک» در کلیساها و اماکن مختلف آمریکا نصب می شوند

حوزه/ کمپین «رمضان مبارک؛ برای همسایگان مسلمان» که سه سال پیش توسط شورای کلیساهای ایالت مینه سوتا آغاز شد امسال نیز فعال شده و پلاکاردهای این کمپین قرار است روبروی هزاران خانه مسکونی، کلیسا و مراکز آموزشی نصب شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از startribune، کمپین «رمضان مبارک: برای همسایگان مسلمان» که در سه سال اخیر توسط شورای کلیساهای ایالت مینه سوتا در آمریکا آغاز شده، امسال نیز برگزار شده و در حرکتی نمایشی سربازان گارد ملی این ایالت نیز قرار است ، در این کمپین شرکت کنند. این کمپین که از مینه سوتا آغاز شد به تدریج در ایالات مختلف آمریکا توسعه پیدا کرد.

طبق اخبار رسیده، در رژه آموزشی که ماه آینده در اردوگاه سربازان گارد ملی ایالت مینه سوتا برگزار می شود، سربازان پیشرو در رژه، پلاکاردهای کمپین «رمضان مبارک» را در دست داشته باشند.

فیلیپ وینز، مشاور مذهبی گارد ملی در این باره گفت: این کمپین فرصتی برای نشان دادن حمایت ما از سربازان تمامی مذاهب و فرهنگ ها می باشد.

این در حالی است که تقریبا 50 سرباز مسلمان در گارد ملی مینه سوتا مشغول به خدمت هستند و از این حرکت استقبال کرده اند.

گفتنی است در این کمپین که سه سال پیش توسط شورای کلیساهای مینه سوتا آغاز شد، پلاکاردهای از پیش طراحی شده ای روبروی چندین هزار کلیسا،  مراکز مذهبی و آموزشی، خانه های خصوصی  نصب شدند. روی این پلاکاردها فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به همسایگان مسلمان تبریک گفته شده است.

طبق پیش بینی ها ماه مبارک رمضان در 15 می در آمریکا آغاز می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha