پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایت الله شیخ صفر علی شهسواری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین در پیامی درگذشت آیت الله شیخ صفر علی شهسواری که عضو دفتر استفتائات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و از اعضای جامعه‌ روحانیت مبارز بود را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، در پی در گذشت عالم جلیل القدر مرحوم آیت الله شیخ صفر علی شهسواریT نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، پیام تسلیتی صادر فرمود.

 بسم الله الرحمن الرحیم

انّا للّه و انّا الیه راجعون

درگذشت معلم اخلاق و عالم پارسا حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ صفرعلی شهسواری عضو دفتر استفتائات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و از اعضای جامعه‌ روحانیت مبارز موجب تالم و تاثر گردید

مرحوم شهسواری زاهد اخلاق‌مداری از شاگردان آیت‌الله بروجردی و امام راحل(ره) بود، که عمر پربرکت خویش را به مجاهدت، تدریس علوم دینی و تربیت طلاب جوان گذراند و در کمال تواضع زندگی خود را وقف رسالت تبلیغی و طلبگی خویش کرد.

اینجانب درگذشت این عالم جلیل القدر را به محضر رهبر معظم انقلاب، علماء اعلام، خانواده محترم ایشان و مردم استان قزوین علی الخصوص مردم ضیاء آباد تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان و برای بازماندگان و علاقه‌مندان وی صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha