پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با استاندار البرز

حوزه/ نجفی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ربانی با قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه، گفت: افتخار می‌کنیم که پای منبر علما و روحانیون بزرگ شده‌ایم و روحانیان به دلیل مناعت طبعی که دارند معمولاً درخواستی برای رفع مشکلاتشان مطرح نمی‌کنند و این رفتار، وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرج، دکتر محمدعلی نجفی در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، با قدردانی از فعالیت‌های این مرکز گفت: حمایت از قشر روحانیان یکی از وظایف مسئولان است و شما بخشی از وظایف آنها را بر عهده گرفته‌اید.

وی بیان کرد: روحانیان به دلیل مناعت طبعی که دارند معمولاً درخواستی برای رفع مشکلاتشان مطرح نمی‌کنند و این رفتار، وظیفه ما در ارائه خدمات متناسب با شأن روحانیون را سنگین‌تر می‌کند.

استاندار البرز گفت: ما افتخار می‌کنیم که پای منبر علما و روحانیون بزرگ شده‌ایم و وظیفه خود می‌دانیم که از این قشر حمایت کنیم و به آن اعتقاد داریم.

وی گفت: به دلیل مهاجرپذیری بالای استان البرز، این استان زمینه آسیب‌های اجتماعی فراوانی دارد و طلاب و روحانیان می‌توانند نقش مهمی در کاهش این آسیب‌ها داشته باشند.

در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام و المسلمین ربانی فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه را تشریح کرد.

همچنین، مقرر شد جلسه‌ای با حضور مدیران ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی مرتبط با مرکز خدمات برای بررسی مشکلات حوزویان استان برگزار شود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha