پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله عفیف نابلسی - لبنان

حوزه/ آیت الله نابلسی از علمای لبنان گفت: نیمه شعبان عید امید، شادی، فرج، عدالت و حق است و این مناسبت به ما می گوید که هر راه بسته ای قابل باز شدن است و هر تاریکی به روشنایی می گراید و هر ظلمی به پایان خواهد رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت نیمه شعبان و میلاد پر برکت حضرت صاحب الزمان (عج) مراسم جشن تکلیف با حضور آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان برگزار شد.

آیت الله نابلسی در این مراسم اشاره کرد: نیمه شعبان عید امید، شادی و فرج ،عید عدالت و حق است و این مناسبت به به ما می گوید که هر راه بسته های قابل باز شدن است و هر تاریکی به روشنایی می گراید و هر ظلمی به پایان خواهد رسید و عدالت حتما می آید.

وی افزود: بشریت که از درد و سختی رنج می برد، منتظر امام زمان (عج) است تا سختی ها و درد ها و موانع را کنار بزند و ما اینجا برای زمینه سازی، تلاش و حرکت برای رسیدن به این روز موعود به وظیفه خود عمل می کنیم.

آیت الله نابلسی در خصوص جشن تکلیف گفت: این روز برای مکلفین و پدر و مادرشان روز زیبایی است؛ چرا که پدر و مادر می بینند که فرزندانشان رشد کرده، تربیت یافته و به مرحله قبول مسئولیت و کسب رضای الهی رسیده اند.

در پایان آیت الله نابلسی جوائزی را بین مکلفین توزیع کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha