سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه / حجت الاسلام حسین فقیه در نشست معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از ارسال ۲۱۲ مقاله به دبیرخانه سومین جشنواره استانی علامه حلی بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام حسین فقیه امروز در نشست با معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از ارسال 212 مقاله به دبیرخانه سومین جشنواره استانی علامه حلی در بوشهر خبر داد.

دبیر سومین جشنواره استانی علامه حلی بوشهر افزود: نیمی از مقالات ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره مربوط به حوزه علمیه برادران و نیمی دیگر مربوط به حوزه علمیه خواهران است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مقالات ارسال شده در حال بررسی و ارزیابی اولیه و اجمالی قرار دارد، اظهار داشت: پس از بررسی اولیه، ارزیابی تفصیلی صورت می گیرد و آثار برتر به دبیرخانه مرکزی در قم معرفی خواهند شد و در مرحله بعد نفرات برتر جهت رقابت با طلاب کشوری معرفی می شوند.

حجت الاسلام فقیه هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج پژوهش در مدارس علمیه استان عنوان کرد و افزود: سال گذشته تعداد ۳۱۹ مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۱۰۲ مقاله مربوط به برادران و ۲۱۷ مقاله مربوط به خواهران بوده است.

وی همچنین بیان داشت: دو سال پیش مقاله میثم عساکره از طلاب مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان با کسب امتیازات لازم در بین طلاب کشور رتبه سوم جشنواره علامه حلی را به خود اختصاص داده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha