جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه دینی در افغانستان

حوزه/ ایران تجربیات خوبی در مدیریت مساجد و حج و زیارت دارد و پیشنهاد مسئولین جمهوری افغانستان این است این تجربیات به این کشور انتقال داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مولوی اسرار الحق، پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان حج وزیارت جمهوری اسلامی افغانستان با آیت الله حسینی بوشهری که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین در قم برگزار شد، از تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از کشور دوست  و مسلمان جمهوری افغانستان تشکر کرد و بر استفاده از تجربیان جمهوری اسلامی در همه مسائل مانند مسائل حج وزیارت، فرهنگی وسایر مسائل تأکید کرد.

رئیس اداره مساجد جمهوری اسلامی افغانستان با بیان اینکه باید برای رسیدن به وحدت بین هم مسلمانان و کشورهای اسلامی تلاش کرد، گفت: اگر وحدت باشد، قطعا شاهد رشد و شکوفایی همه مسلمانان جهان اسلام خواهیم شد.

وی عنوان کرد: ایران تجربیات خوبی در مدیریت مساجد و حج وزیارت دارد و پیشنهاد مسئولین جمهوری افغانستان این است این تجربیات به این کشور انتقال داده شود.

اسرارالحق گفت: انتظار این است استفاده ازتجربیات وهمکاریها در مسائل دیگر مانند اوقاف و امور خیریه نیز تداوم پیدا کند. قطعا تجربیات کشور دوست و برادر ایران می تواند باعث پیشرفت بهتر افغانستان شود.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha