جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: پیام شهدا به‌عنوان یک جریان فکری باید در برنامه‌های مسئولان مؤثر باشد و فراموش نکنیم که ظرفیت‌های مناسبی در حوزه ترویج ایثار و شهادت در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جلسه برگزاری کنگره شهدا، گفت: کمیته‌هایی به‌ منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان قزوین تشکیل شده است که سهم حوزه علمیه قزوین و روحانیت نیز در این جلسات نیز به خوبی مشهود بوده و امیدواریم بتوانیم آثار و تصاویر به جا مانده از شهدای روحانیت را به خوبی جمع آوری نموده تا ایثار و از خود گذشتگی را به نسل جوان و آحاد مردم منتقل نماییم.

وی افزود: قبل از اینکه برگزاری کنگره شهدا در استان کلید زده شود، در سازمان بسیج طلاب و روحانیون با همکاری ارزشمند مدیر حوزه علمیه استان قزوین توانستیم مصاحبه هایی به صورت تصویری از یادگاران روحانیت دفاع مقدس که امروز در کسوت استاد حوزه و دانشگاه در این استان خدمت می کنند تهیه و آنها را به صورت کتاب به چاپ برسانیم.

 رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین با بیان این که در برابر شهدا وظیفه داریم تا یاد آن‌ها را به‌عنوان ارزش به‌ صورت مداوم و همیشه دنبال کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم،‌اظهار کرد: پیام شهدا به‌عنوان یک جریان فکری باید در برنامه‌های مسئولان مؤثر باشد و فراموش نکنیم که ظرفیت‌های مناسبی در حوزه ترویج ایثار و شهادت در کشور وجود دارد.

وی با تاکید بر این که جامعه تنها در دوران جنگ نیازمند روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری نیست بلکه جریان انقلابی همیشه نیازمند پایداری و حفاظت است، گفت:باید با اهتمام، مطالعه و دقت تکلیف را به انجام برسانیم و دینمان را به شهدا ادا نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha