پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ترامپ

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا هنوز به اقتدار جمهوری اسلامی پی نبرده است، گفت: ملت همیشه بصیر دست‌به ‌دست هم داده و امنیت و آرامش پایداری را به ارمغان آورده‌اند که مدعیان قدرت جهان از این امنیت بهره‌مند نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام محمد محبی صبح امروز در نشست بصیرتی حلقه های صالحین مدرسه امام صادق (ع) و در جمع مربیان این حلقه ها، گفت: انقلاب اسلامی ایران، بی‌ بدیل‌ترین انقلاب تاریخ بشریت است که به رهبری امام فرزانه و پشتیبانی ملت منجر به براندازی رژیمی شاهنشاهی شد.

وی با بیان این که رهبری امام خمینی (ره) باعث شد انقلاب در مسیرالهی و درستی هدایت شود و دشمنان نتوانند این حرکت مردمی را به انحراف بکشند، افزود: آمریکا باید بداند که هیچ تحریمی بر روی ملت ایران اثرگذار نیست و صحت این گفته در 40 سال گذشته بارها  ثابت شده است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا هنوز به اقتدار جمهوری اسلامی پی نبرده است. ملت همیشه بصیر دست‌به ‌دست هم داده و امنیت و آرامش پایداری را به ارمغان آورده‌اند که مدعیان قدرت جهان از این امنیت بهره‌مند نیستند.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: تحریم‌ها فرصتی ایجاد کرده تا ایران به دانش و داشته‌های خود تکیه کند و با این روند روی پای خود بایستد. رمز و راز عزت، مقابله در برابر تهدید های گوناگون دشمنان، ایستادگی، هوشیاری، ولایتمداری و عمل به وصایای امام راحل (ره)  و رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به اهداف و پیام های شهیدان است.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، بر بهره گیری و استفاده بیشتر طلاب، مربیان و ... از آثار و تالیفات این عالم فیلسوف و دانشمند تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha