جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام زرینه

حوزه/ در مراسمی از اساتید و طلاب نمونه مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه و دانشگاه به شخصیت برجسته و انقلابی شهید مطری اشاره و گفت: استکبار و بدخواهان ملت ایران، جایگاه استاد مطهری را بهتر از خود ما شناخته بودند و ایشان را تهدیدی بزرگ در مسیر رسیدن به اهداف شوم خود می‌دانستند.

وی اظهار کرد: شیوه اخلاقی و رفتاری این استاد برجسته می‌تواند در ابعاد گوناگون الگوی معلمان و اساتید جامعه قرار گیرد تا همه در راستای اعتلای سطح بینش و آگاهی شاگردان خود با جان و دل وارد عمل شوند.

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد :امروز باید اساتید دانشگاه و همچنین معلمان آموزش و پرورش روش‌های تعلیم و تربیت شهید مطهری را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه وظیفه دارند  نهایت تلاش خود را انجام دهند تا امثال شهید مطهری را در حوزه‌ها تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: فرصت طلبگی موقعیت بسیار مناسبی را برای روحانیون و طلاب در جهت نشر علم در جامعه فراهم کرده که این قشر باید از آن به خوبی بهره ببرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha