پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله غریفی

حوزه/ آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای شیعه برجسته بحرین اظهارات وزارت کشور رژیم آل خلیفه را تحریک آمیز، خشونت بار و نفرت آمیز توصیف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبد الله غریفی از علمای شیعه برجسته بحرین در واکنش به اظهارات وزارت کشور رژیم آل خلیفه، آن را محکوم و اظهاراتی تحریک آمیز، خشونت بار و نفرت آمیز توصیف کرد.

وزارت کشور بحرین آیت الله غریفی را تهدید کرده بود و روزنامه رسمی این کشور مؤسسات دینی شیعیان و علمای بحرین که این مدارس دینی را اداره می کنند، مورد هجمه قرار داده بود.

آیت الله غریفی طی سخنانی در مسجد امام صادق(علیه السلام) در منطقه قفول گفت: در عصر خشونت و تعصبات، دعوت به حفظ وطن با سختی ها و پیچیدگی ها مواجه است.

وزارت کشور بحرین با ارسال پیامی به آیت الله غریفی و سه تن از علمای برجسته بحرین به خاطر درخواست آزادی زندانیان، هشدار داده بود و پیش تر "فرید مفتاح" معاون وزیر دادگستری به آیت الله غریفی هجوم برده و ایشان را مورد اهانت قرار داده بود.

آیت الله غریفی بعد از این تهدایدت تصریح کرد: کسانی که نسبت به دین، ارزش ها و وطن خود غیرت دارند، باید به مسئولیت های خود در تحکیم ارزش های بزرگ مثل محبت، امنیت، نزدیکی و تقریب، عدالت و انصاف عمل کنند.

وی اشاره کرد: این عصر پُر است از ادعا ها و رسانه هایی که ظاهر سازی کرده و خود را زیبا جلوه می دهند تا مردم در راستی بسیاری از سخنان و بیانات شک و تردید کنند.

این عالم بحرینی از منابر رسانه ای خواست در سخنان خود از خود انتقادی و نقد صادقانه، آگاهانه و صریح استفاده کنند.

آیت الله غریفی اتهامات وزارت کشور بحرین را تکذیب کرد و گفت همیشه در سخنانش خشونت، افراطی گری و تروریسم را حرام دانسته و آن را جنایت، گناه و تجاوز به جان، آبرو و اموال انسان ها به شمار آورده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha