جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مردم باید متعهد باشند که کالای ایرانی بخرند، چرا که وقتی خرید و فروش رونق بگیرد و تولید کننده ببیند که کالای او خریدار دارد، به ارتقای کیفیت و جلب رضایت مشتریان اقدام می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها مسئله مهم اقتصاد را در بیانات خود به مسئولین متذکر شدند که برای ملت ایران بسیار راهگشا است و باید منویات معظم له در جامعه اجرایی شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: چرخیدن چرخ کارخانه ها وابسته به احساس مسئولیت مردم در داخل کشور و استفاده از کالاهای ایرانی است، البته تولید کنندگان نیز با احساس مسئولیت و دغدغه بیشتری کالاهای باکیفتی تولید کنند.

وی اظهار کرد: هر فردی که خود را ایرانی می داند باید در راستای پیشرفت کشور کوشش کرده و تمام موانع را به درستی پشت سر بگذارد و این اقدام با اجبار غیرممکن است، چراکه باید استفاده از کالای ایرانی تبدیل به یک فرهنگ و معرفت عمومی شده و همگان ناخواسته خواهان استفاده از کالای داخلی باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مردم باید متعهد باشند که کالای ایرانی بخرند، چرا که  وقتی خرید و فروش رونق بگیرد و تولید کننده ببیند که کالای او خریدار دارد، به ارتقای کیفیت و جلب رضایت مشتریان اقدام می کند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: اگر ملت ایران از کالای خارجی استفاده نکنند خود به خود واردات و قاچاق نیز کاهش پیدا می کند و این رویه موجب رونق تولید و افزایش اشتغال در کشور می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: باید تولیدات داخلی به خوبی معرفی شده و مورد حمایت مسئولان قرار گیرد تا فرهنگ حمایت از کالای ایرانی رواج پیدا کرده و بتوانیم کمک بسیار قابل توجهی به واحد های تولیدی و صنعتی داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین، رسالت روحانیت را در این عرصه مهم دانست و بیان کرد: روحانیون و ائمه جمعه و جماعات می توانند در تبلیغ و ترویج حمایت از کالای ایرانی نقش اساسی ایفا نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین  عباسی از صدا وسیمای مرکز قزوین وخبرگزاری حوزه که به خوبی برنامه های هفته معلم و همچنین مراسم عمامه گذاری حوزه علمیه استان قزوین را پوشش خبری دادند، تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام حاج آقا مدل گوشیشون که روی میزشون هست را لطفا بگند که خارجی است یا تولید داخل؟!