پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرحوم ابوترابی

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین از ساخت و تدوین نهایی فیلم مستند سیدآزادگان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فرد خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدآزادگان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فرد، گفت:مرحوم ابوترابی فرد، نماد تحمل، مقاومت، خدامحوری، آرامش، تواضع و در یک کلام، مجمع خوبی‌ها بود.

وی افزود: مبنای برخورد مرحوم ابوترابی فر با همه، برخورد محبت‌آمیز همراه با اخلاق و رفتار حکیمانه بود و همه آزادگان سرافراز می‌گفتند پیش از دوران اسارت و پس از آزادی، به شعار «پاک باش و خدمتگزار» اعتقاد ژرفی داشت و انصافا  او خودش را خدمتگزار مردم می‌دانست.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین اظهار کرد:  آنچه در نخستین برخورد نظر انسان را جلب می‌کرد، اخلاق و برخورد نیکوی ایشان بود؛ یعنی هر کس در برخورد نخست، مجذوب ایشان می‌شد و او برخوردی بسیار محبت‌آمیز و گرم داشت.

حجت الاسلام افشار تصریح کرد: این آزاده سرافراز سال ها از عمر پر برکت خود را در زندان های رژیم بعثی صدام جنایتکار گذراند و به خاطر راهنمایی آزادگان، تقویت روحیه مقاومت در آنان و اعمال حسنه، به سردار آزادگان ملقب شد.

وی، آشنایی آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان با ابعاد زندگی علما و شخصیت های حوزوی و انقلابی را با اهمیت دانست و بیان کرد:خوشبختانه روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین در سال های 95 و96 فیلم های مستندی با همکاری  مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین از زندگی علما و فرهیختگان تهیه کرد که از رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین پخش شد.

وی اظهار کرد: در یک سال قبل تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین توانست تصاویری ارزشمند از مرحوم ابوترابی فرد وبیانات مقام معظم رهبری در رابطه با این شخصیت برجسته و انقلابی با همکاری رسانه ملی تهیه نماید که جای قدردانی دارد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین در رابطه با نامگذاری فیلم مستند و فاخر مرحوم ابوترابی فرد بیان کرد: کار تدوین نهایی این مستند به اتمام رسیده و هنوز نامی برای این فیلم گذاشته نشده که به زودی نام زیبایی برای این فیلم مستند قرار داده خواهد شد.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: از همکاری صمیمانه و ارزشمند مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین با مدیریت حوزه علمیه قزوین تشکر می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha