شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مبلغین حوزه علمیه نجف اشرف در بازدید از پایگاه بسیج مردمی

حوزه/ مبلغان حوزه علمیه نجف اشرف و اعضای کمیته ارشاد و تبلیغ آستان مقدس علوی از پایگاه های رزمندگان بسیج مردمی عراق در محور سامرا بازدید و آنان را به پایبندی به سیره ائمه معصومین (ع) و توصیه های آیت الله سیستانی سفارش کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاریحوزه، مبلغان حوزه علمیه نجف اشرف و اعضای کمیته ارشاد و تبلیغ آستان مقدس علوی از پایگاه های رزمندگان بسیج مردمی عراق در محور سامرا بازدید و آنان را به پایبندی به سیره ائمه معصومین(ع) و توصیه های حضرت آیت الله سیستانی سفارش کردند.

مبلغان حوزه نجف توصیه های حضرت  آیت الله سیستانی را بیان کرده، گفتند: "حامی و خیرخواه مردم باشید تا در کنار شما احساس امنیت کرده و شما را در مقابل دشمنتان یاری کنند. تا می توانید یاور ضعفا باشید؛ چرا که آنان برادران و جزئی از خانواده شما هستند، پس همانطور که برای خانواده دل می سوزانید، برای آنان دلسوز باشید و بدانید که شما در مقابل چشم خداوند هستید و از اعمال و نیت های شما باخبر است و شما را مورد آزمایش قرار می دهد".

شیخ القرعاوی یکی از این مبلغان گفت: مبلغان حوزه از پایگاه "الاوفیا" وابسته به بسیج مردمی بازدید کرده و توصیه و سلام حضرت  آیت الله سیستانی را ابلاغ کردند و گفتند: به نماز های واجب اهمیت دهید؛ چراکه نماز ادب انسان در مقابل خدا و ستون دین و شرط قبولی اعمال است.

وی ادامه داد: مبلغان به رزمندگان توصیه کردند، ضمن حفظ هشیاری و همراه داشتن اسلحه، همگی با هم به نماز نایستند، بلکه چند نفر مراقب اوضاع باشند و با کثرت یاد خدا، طلب یاری کنند و برای عمل به اخلاق نبی اکرم(ص) و اهل بیت(ع) چه در جنگ و چه در صلح تلاش کنند تا مایه زینت اسلام و نمونه ارزش های آن باشند.

شیخ القرعاوی تصریح کرد: بعد از بیان توصیه های حضرت آیت الله سیستانی، مبلغان شال های مزیّن به نام امیرالمؤمنین(ع) را به رزمندگان تقدیم کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha