جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 449242
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کتابخوانی

حوزه/ نشر ‌هاجر در حمایت از شعار سال ۹۷ «حمایت از کالای ایرانی» تمامی کتاب‌های خود را با کاغذ ایرانی چاپ می‌کند.

به‌ گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نشر‌هاجر؛ ناشر‌ کتب حوزه علمیه خواهران که در راهرو 24 سالن شبستان مستقر است با مخاطبان درباره موضوعات و عنوان‌های کتاب گفتگو می‌کنند. این غرفه، در کنگره بین‌المللی دکترین مهدویت به عنوان ناشر مهدیار معرفی شد چراکه؛ حاصل تالیفات آثاری با موضوع مهدویت در سال گذشته بود.

در این غرفه،  حدود 390 عنوان کتاب وجود دارد که موضوعات آن پیرامون روان‌شناسی، ادبیات، فلسفه‌کلام، معارف قرآنی و... است. پرفروش‌ترین کتاب این انتشارات، «شهید اشک» نام دارد که در سال گذشته 9 نوبت تجدید چاپ شده است. این موضوع این کتاب فضیلیت عزاداری و ذکر مصائب در مورد امام حسین«ع»، اخبار وارده درمورد قاتلان امام حسین و عقوبت قاتلان و... است.

نشر هاجر در حمایت از شعار سال 97 «حمایت از کالای ایرانی»، تمامی کتاب‌ها را با کاغذ ایرانی چاپ می‌کند.

امتیازاتی که غرفه نشر هاجر در این دوره از نمایشگاه برای مخاطبان درنظر گرفته‌است؛ تخفیف 25درصدی برای تمامی کتاب‌ها است. همچنین مسابقه کتابخوانی با همکاری رادیو معارف با محوریت نیمه‌شعبان و محوریت مهدویت، فراخوان حمایت از چاپ آثار مولفان زن و تجهیز کتب 100مدرسه علمیه خواهران با حمایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران از دیگر برنامه‌های این غرفه است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) دایر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha