جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
چهارمین جشنواره بزرگداشت فتوای جهاد کفائی

حوزه/ مرکز حضرت زینب سلام الله علیها وابسته به آستان مقدس حسینی چهارمین جشنواره سالانه خود را به مناسبت بزرگداشت سالروز صدور فتوای جهاد کفایی از سوی حضرت آیت الله سیستانی و در فضایی همراه با تکریم از خانواده های شهدا برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز حضرت زینب(سلام الله علیها) وابسته به آستان مقدس حسینی چهارمین جشنواره سالانه خود را به مناسبت بزرگداشت سالروز صدور فتوای جهاد کفایی از سوی حضرت آیت الله سیستانی و در فضایی همراه با تکریم از خانواده های شهدا برگزار کرد.

سعدالدین البناء مدیر دفتر تولیت آستان مقدس حسینی و سرپرست مرکز حضرت زینب(ع) گفت: هدف از برگزاری این جشنواره بزرگداشت چهارمین سالروز صدور فتوای جهاد کفایی توسط مرجعیت اعلای عراق و تکریم از خانواده های بسیج مردمی و شهدایی است که جان خود را در راه دین و کشور تقدیم کردند.

وی افزود: در این روز بزرگ از تمام شهروندان عراقی و مؤسسات دولتی و محلی می خواهیم پشتیبان خانواده های شهدا باشند تا بتوانیم در حد توان خود پاسخ مثبتی به فداکاری آنها داده باشیم.

البناء ادامه داد: البته ما برنامه های برای حمایت از خانواده های شهدا در حال و آینده داریم و بنا داریم مدارس و مهد کودک های ویژه فرزندان شهدا تاسیس کنیم و زمینه حمایت پزشکی و درمانی از آنها را نیز فراهم سازیم.

وی افزود: به همین مناسبت به زودی از 153 خانواده شهید از تمام یگان های بسیج مردمی در تمام استان ها تجلیل به عمل می آید.

چهارمین جشنواره بزرگداشت فتوای جهاد کفائی

چهارمین جشنواره بزرگداشت فتوای جهاد کفائی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha