پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ همایش پاسداشت شهدای جبهه مقاومت اسلامی در قم

حوزه/ مراسم سومین پاسداشت شهدای جبهه مقاومت اسلامی دردانشگاه مفید قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسن شمشادی در سومین پاسداشت شهدای جبهه مقاومت اسلامی که در دانشگاه مفید(ره) قم برگزار شد، با تکریم از جایگاه رفیع شهدا و خانواده شهدا، دقایقی را به روایت گری و کارشناسی پیرامون مباحث هفت سال گذشته که در درگیری های جبهه مقاومت با تروریست ها اتفاق افتاده بود، پرداخت.

وی افزود:86 ماه پیش در سوریه بحرانی آغاز شد. نامش را انقلاب مردم سوریه نهادند. آنچه که در سوریه اتفاق افتاد ادامه روندی بود که در مصر و تونس و یمن شکل گرفته بود. جنگ سوریه پیش از آنکه جنگ فیزیکی باشد، جنگ رسانه ای بوده و هست. پیش از هر حمله ای، توپخانه های تبلیغاتی العربیه و الجزیره به ذهن مخاطبین سوری و عربی و جهانی شلیک می شد. آن گونه این مطالب بیان می شد که خیلی ها باورشان شد 23 میلیون نفر از مردم سوریه یک طرف ایستاده اند و بشار اسد طرف دیگر.

این کارشناس عرصه رسانه بیان داشت: برخی ها در ایران می گفتند این یک انقلاب مردمی است و ما نباید دخالت کنیم. اما مقام معظم رهبری گفتنند در کنار برخی اعتراضات به حق مردمی که ما هم آنها را تذکر داده ایم، این یک توطئه خارجی است و ما در کنار دولت و ملت سوریه می مانیم.

وی یادآورشد: در اسفند ماه سال 89 چهره واقعی تروریست ها مشخص شد و سعودی، قطر، صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تصمیم داشتند تا طی چند هفته این جنگ را به نفع خود خاتمه دهند. اما ایستادگی ما در کنار ایستادگی مردمی که خود خواستند و مقاومت رئیس جمهوری که وقتی در سال 91 تروریست ها به 700 متری خانه اش رسیدند و اطراف محل حضور وی را با خمپاره می زدند، ولی از خانه اش بیرون نرفت، توانستیم این جنگ را اداره کنیم، آن طور که هیچکس فکرش را نمی کرد.

شمشادی گفت: شهدایی که ما اهدا کردیم، هزینه هایی سنگین بودند، اما ارزشش را داشت. چون برای ما مرز ها جغرافیایی نیست بلکه عشق است. حتی زمانی که نبرد در دمشق شروع شد و از 4 طرف شهر به مرکز آن حمله می کردند، بازهم ما ایستادیم و با رشادت های حبیب سپاه یعنی حاج حسین همدانی و همرزمان اندک وی در آن ایام پیروز میدان شدیم.

در ادامه عظیم ابراهیمی پور مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیز در سخنانی گفت: اسلام سیر حرکتی دارد هر چند جبهه طاغوت هم در حال انجام دادن کار خود هستند. امروز این دو جبهه در مقابل هم صف آرایی دارند. جبهه حق شیعه انقلابی است. 2 مکتب در حال حاضر برای آینده جهان برنامه دارد و لاغیر. عصاره مکاتب الهی که شیعه حقیقی انقلابی است در مقابل عصاره مکاتب شیطانی که صهیونیسم جهانی است. جنگ واقعی میان این دو جبهه برای مدیریت جهانی هستند. آنها می دانند ما به دنبال حکومت جهانی امام زمان(عج) هستیم و ما هم می دانیم که تمام تلاش آنها این است که بر همه مردم جهان حکومت کنند.

وی افزود: به همان شکلی که ابتدای اسلام با دو تعریف اسلام حقیقی و اعتباری روبرو بودیم، امروز هم انقلاب اسلامی ما با دو قرائت روبروست. انقلاب اسلامی هم غیر از ایران است و مرز جغرافیایی ندارد. لذا در میان همین انقلاب اسلامی نیز با دو قرائت اعتباری و حقیقی مواجهیم. انقلاب اعتباری یعنی اصول و آرمانهای انقلاب را تغییر دهیم و با همین وضع موجود ادامه دهیم. آنها می گویند مقاومت را رها کنیم و برویم به سراغ معیشت. اعتقاد دارند بدون پذیرفتن کدخدایی آمریکا نمی شود در جهان زیست.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: شهدای فاطمیون به ما می گفتند جنگ با داعش برای ما دست گرمی است و اصل جنگ ما با صهیونیست هاست. افق بلند مبارزه جهان اسلام را در تفکر بچه های مدافع حرم باید بررسی کرد.

وی گفت: تفکر انقلاب اعتباری می تواند در یمن و سوریه و عراق هم باشد. اما تفکر انقلاب حقیقی این است که وقتی خرمشهر در دست دشمن بود و صدام گفته بود ما خرمشهر را از دست نمی دهیم، این شهر برای ما حیثیتی شده بود و هر چقدر باقی شهر ها آزاد می شد، کشورهای جهان هیچ تکانی نمی خوردند و خیالشان به کلی راحت بود.

ابراهیم پور بیان داشت:  وقتی امام خمینی (ره) فرمود خرمشهر باید آزاد شود، بچه های ما در عملیات الی بیت المقدس تا کیلومتر 20 خرمشهر پیش رفت ولی نتوانستیم ادامه دهیم. رفتند از سمت شلمچه وارد خرمشهر شدند.

وی گفت: وقتی دستگاه محاسباتی ما توحیدی باشد یقین می کنیم که خداوند است که پیروز است نه فلان تیپ. خداوند حلب را آزاد کرد و خداوند یمن را آزاد خواهد کرد. وقتی مردم برای خدا قیام کنند یقینا خداوند آنها را یاری خواهد کرد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآورشد: در سال 95 نتانیاهو در شورای امنیت اسرائیل می گوید بزرگترین دشمن ما در جهان جمهوری اسلامی است و تحقیقات ما نشان می دهد که جمهوری اسلامی دارای موشک ها دور برد است و علاوه بر آن ایران دارای یک قدرتی است که ما سالها از آن غافل بودیم. تحقیقات ما نشان می دهد ایران دارای قدرتی است و آن محبت آیت الله خامنه ای در دل مردم است.

نامه اول و دوم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا در دانشگاه ها در حال مباحثه است. در مورد مبارزه با داعش و جنگ با صهیونیسم و استکبارستیزی نخبگان جهان با ما هم راستا هستند. امروز در جریان حمایت از مظلومان یمن و مستضعفین جهان ما با نخبگان جهان هم فکر هستیم. تمام انقلاب اسلامی در این آیه شریفه خلاصه می شود که می فرماید : محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha