جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 449346
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امروز دشمن با استفاده از رنگ و لعاب زندگی غربی، تلاش دارد این فرهنگ را به جامعه ما تزریق کند و پوشش و حجاب را از زنان و دختران ما دور کند که جهاد اکبر همان نه گفتن به سبک زندگی غربی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام عباس نظری امروز در دیدار با ائمه جماعات شهرستان اقبالیه گفت: نباید بگذاریم فرهنگ غربی حتی در حد ادبیات فرهنگ غرب هم در جامعه نفوذ کند.

وی افزود: باید بدانیم همه ما نسبت به خون شهدا مسئول بوده و مسیر ما یکی است و آن مسیر الی الله و زیر چتر ولایت فقیه بودن است، تا انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن برسانیم، لذا مهم‌ترین نقش دفاع از حاکمیت الهی با محوریت ولی فقیه بوده که باید در این زمینه تکلیف پذیر باشیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به نقش حساس خانواده در جامعه اظهار کرد:  قوام و استواری جامعه وابسته به استحکام بنیان خانواده است و هر چه ریشه این نهاد مستحکم تر شود، میزان نفوذ دشمن در کشور کم تر خواهد شد.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: از بین بردن نهاد خانواده مهمترین هدف دشمن است و امروز آمریکا با ابزار قرار دادن تک تک افراد خانواده، به دنبال نهادینه کردن فرهنگ غرب در جوامع اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha