پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انجمن علمای یمن بمباران دفتر ریاست جمهوری و محله های مسکونی را محکوم کرد

حوزه/ انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای بمباران دفتر ریاست جمهوری و محله های مسکونی در صنعا را محکوم کرد و ملت یمن را به اتحاد، همبستگی، پایداری و عمل به مسئولیت دینی و ملی در مقابله با متجاوزین آمریکایی سعودی صهیونیستی اماراتی و حمایت مالی، انسانی و تسلیحاتی از جبهه ها دعوت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای بمباران دفتر ریاست جمهوری و محله های مسکونی در صنعا را محکوم کرد و ملت یمن را به اتحاد، همبستگی، پایداری و عمل به مسئولیت دینی و ملی در مقابله با متجاوزین آمریکایی سعودی صهیونیستی اماراتی و حمایت مالی، انسانی و تسلیحاتی از جبهه ها دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: علمای یمن جنایت ها و کشتار های متجاوزان سعودی علیه ملت یمن را دنبال می کند، به ویژه بمباران دفتر ریاست جمهوری در محله هایی که پُر بود از شهروندان و مردم عادی و این بمباران منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از هشتاد نفر شد و در بین ساکنین و دانش آموزان مدارس ایجاد رعب و وحشت کرد و خانه ها و اموال عمومی و خصوصی خسارت دید.

انجمن علما از اولین لحظه تجاوز عربستان به یمن، این جنایت ها را محکوم کرده و می کند و مردم یمن را به وحدت، همبستگی، پایداری و صبر و استغفار بیشتر دعوت می کند.

علمای یمن از کسانی که همچنان نسبت به این تجاوز شک و تردید دارند، می خواهد که بار دیگر به این همه این جنایت ها و اعتراف آمریکا به مشارکت مستقیم در تجاوز به ملت یمن و اشغالگری امارات در جزیره "سقطری" توجه کرده و در موضع خود بازنگری کنند، ‌زیرا همه چیز مثل صبح روشن است و  علما، سیاستمداران، نظامیان، شیوخ قبایل و عامه مردم در قبال آن مسئول هستند و سکوت در مقابل این جنایت ها و فرار از موضع گیری درست، جایز نیست.

علمای یمن از آزادگان جهان، سازمان ها و کمیته های کشور های عربی و اسلامی می خواهد که برای توقف این تجاوز و جلوگیری از خونریزی مسلمانان، تلاش جدّی داشته باشند و بدانند که هیچ عذری برای عدم عمل به وظایف وجود ندارد.

این انجمن به کشور های متجاوز نسبت به گسترش جنایت ها وتجاوز های آنان به کشور یمن هشدار داد و از آنان خواست که تجهیزات نظامی خود را از سرزمین یمن خارج کنند و از آنچه بر سر ستمکاران و مستکبرین گذشته آمد، درس عبرت بگیرند.

علمای یمن در پایان به خانواده های شهدا تسلیت گفته و برای شفای مجروحین طلب شفا کرد.

انجمن علمای یمن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha