پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه کرمانشاه از خبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با حضور در ساختمان مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه کشور، از بخش های مختلف «خبرگزاری رسمی حوزه» و «هفته نامه افق حوزه» بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، امروز با حضور در ساختمان مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه کشور، از بخش های مختلف «خبرگزاری حوزه» و «هفته نامه افق حوزه» بازدید کرد و در جریان فعالیت های کلان رسانه ای حوزه قرار گرفت.

                                 

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه همچنین در حاشیه این بازدید در نشستی با سردبیران و مسئولان «خبرگزاری رسمی حوزه» و «هفته نامه افق حوزه»، به بررسی راه های تقویت همکاری های مشترک حوزه علمیه کرمانشاه و رسانه رسمی حوزه پرداخت و خواستار توسعه همکاری ها و اطلاع رسانی فراگیرتر از اخبار و رویدادهای حوزوی استان شد.

                                

مصاحبه تفصیلی مدیر حوزه کرمانشاه

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی همچنین در گفت و گوی تفصیلی با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به تشریح برنامه ها و فعالیت های حوزه علمیه استان کرمانشاه در عرصه های آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و تبلیغی و نیز وضعیت مدارس علمیه استان و ارتباط با علمای اهل سنت و مباحث تقریبی پرداخت که به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

                                 

                                 

                                 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha