شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجلس

حوزه/ شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که: ما نمایندگان مجلس با گرایش‌های مختلف سیاسی با ابراز بی‌اعتمادی کامل به دولت عهدشکن آمریکا، تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد آمریکا خواسته‌های نامشروعش را به ایران تحمیل کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که: مجلس شورای اسلامی اجازه تحمیل خواسته‌های نامشروع آمریکا بر ایران را نخواهد داد.

متن نامه به شرح زیر است:

پذیرش برجام توسط ملت ایران اهداف مهمی را دنبال می‌کرد که رفع تحریم‌ها و گشایش در اقتصاد کشور جزء مهم‌ترین آن‌هاست. متأسفانه، علی‌رغم پایبندی اکید جمهوری اسلامی ایران به مفاد برجام، طرف مقابل و بخصوص دولت پیمان‌شکن ایالات متحد آمریکا از ابتدای انعقاد این معاهده مهم، همه تلاش خود را برای محروم کردن ملت ایران از دستاوردهای برجام به کار بسته و اخیراً ترامپ بحث خروج آمریکا از برجام را مطرح کرده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان فرزندان و سربازان حضرت‌عالی با گرایش‌های مختلف سیاسی، ضمن بیعت مجدد با آن رهبر بزرگوار و اظهار بی‌اعتمادی کامل به دولت عهدشکن آمریکا صریحاً اعلام می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی به دشمنان کشور اجازه نخواهیم داد که از نجابت ملت ایران سوءاستفاده کرده و خواسته‌های نامشروع خود را به کشور ما تحمیل کنند.

برجام، نتیجه تلاش‌های پیگیر دولت و دستگاه دیپلماسی متعهد کشور است و اگر قرار باشد ملت ما از دستاوردها و منافع آن محروم بماند، قطعاً مجلس شورای اسلامی، دولت را مکلف خواهد کرد با اقدام متقابل و سخت، دشمن را از عهدشکنی پشیمان سازد.

در پایان ضمن تأکید مجدد بر وحدت و همدلی همه قوای کشور، از رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و مذاکره‌کنندگان کشورمان که در روزهای اخیر، مواضع ملت ایران در نفی هرگونه مذاکره مجدد بر روی برجام را به‌صورت شفاف و قاطعانه اعلام داشته‌اند، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha