جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید موسی حسینی کاشانی

حوزه/ در سال گذشته این اداره کل برای ۸ هزار کتاب برای حضور در نمایشگاه مجوز صادر کرده است و امسال این رقم به ۱۸ هزار عنوان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»  سید موسی حسینی کاشانی در جمع خبرنگاران قمی با اشاره به برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و حضور ناشران قمی در این نمایشگاه، گفت: جای خوشحالی است که ناشران قمی در میان سایر ناشران استانهای دیگر توانستند چهره درخشان تری از خود به نمایش بگذارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: این اداره کل تلاش کرد تا حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه قمی را برای بازدید از  این نمایشگاه فراهم آورد.

وی عنوان کرد: قطعا حضور اصحابه رسانه قمی می تواند زحمت های ناشران قمی در موضوع ترویج فرهنگ و کتاب را بیشتر به نمایش بگذارد.

حسینی کاشانی بابیان اینکه از میان 1هزار و 200 ناشر قمی، 305 ناشر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تهران کتابهای خود را عرضه کردند، افزود: آمارها نشان می دهد بعد از تهران، بیشترین مجوز از سوی اداره کل ارشاد به ناشران قمی داده شده است و بر همین اساس استان قم رتبه دوم از لحاظ حضور ناشر در میان سایر ناشرین استانهای دیگر را در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی به خود اختصاص داده است و این امر جای خوشحالی برای مسئولین قم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عنوان کرد: در سال گذشته این اداره کل برای  8 هزار کتاب برای حضور در نمایشگاه مجوز صادر کرده است و امسال این رقم به 18 هزار عنوان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: هر روز 5 دستگاه اتوبوس به صورت رایگان از مقصد قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای انتقال مردم آماده است حسینی کاشانی گفت: این اداره کل این حرکت و اقدام را برای خود افتخار و ارزش می داند و در تلاش است خدمات بهتری برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه انجام دهد.

40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha