سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردارباقری و سردار جعفری

حوزه/ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به خروج شرورانه آمریکا از برجام، تصریح کردند: تجربه دیشب نشان داد باید دستمان به زانوی خودمان باشد و روی پای خود بایستیم و بر برجام و امثال برجام تکیه نکنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در واکنش به خروج آمریکا از برجام تصریح کردند: تجربه دیشب نشان داد که باید روی پای خود بایستیم.

سردار باقری که در اولین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح سخن می گفت، با بیان این که  بارها مقامات فعلی و گذشته استکبار جهانی به دنبال حمله به ایران بودند، افزود: در همین یک سال و اندی که رئیس جمهور بی خرد آمریکا روی کار آمده، وزیر دفاعش بارها به او فشار آورده که بایستی برای تهاجم به ایران آماده شوید، اما ارتش آمریکا جلوی آن را گرفته و گفته هزینه و تلفات بی نهایت بالایی خواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در سه ماه گذشته فرد جوان بی خرد عربستانی با رئیس جمهور آمریکا حمله به ایران را گردن همدیگر می اندازند، اما جرات نمی‌کنند.

سردار باقری با اشاره به این که دشمنان وقتی دیدند امکان حمله نظامی ندارند، سراغ جنگ اقتصادی رفتند، ادامه داد: وزارت خزانه داری آمریکا مدتهاست به دنبال این است که یک دلار به سمت ایران نیاید.

وی با بیان اینکه ملت ایران بزرگواری کرد و برجام را پذیرفت، گفت: برجام مطلوب ملت ما نبود و چیزی نبود که آن را بپذیریم، اما برای اتمام حجت برای جهان، ملت آن را پذیرفت، ولی این قدرت استکباری به امضای خود هم وفادار نماند.

وی افزود: تجربه دیشب نشان داد و دوباره ثابت شد که باید دستمان به زانوی خودمان باشد و روی پای خود بایستیم و بر برجام و امثال برجام تکیه نکنیم.

امیدی به فرصت دو هفته ای هم نیست

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران نیز در سخنانی گفت: خروج شرورانه آمریکا را از برجام که قبل از آن هم اعتباری نداشت را تبریک می گویم. کاملا مشخص بود که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستد و دوباره ثابت شد که به هیچ وجه آمریکا در تعهداتش قابل اعتماد نیست.

وی افزود: نیمه امیدی که به برجام بسته شده و فرصت یکی دو‌ هفته ای هم که رئیس جمهور دیشب اعلام کرد، روشن است که اروپایی ها بین ایران و آمریکا نمی‌توانند مستقلانه تصمیم بگیرند و وابسته به آمریکا هستند و سرنوشت برجام معلوم است.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام نشان داد موضوع غنی سازی هسته ای بهانه بود و موضوع آنها، اقتدار نظامی‌ و موشکی و تاثیرگذاری ایران در منطقه و مقاومت منطقه است.

وی تصریح کرد: ایستادگی ما در منطقه، استکبار را از پای در آورده و باعث عظمت جمهوری اسلامی ایران شده است و نیروهای مسلح باید توجه عمیق تری نسبت به افزایش توان خود داشته باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha