جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برجام اتش

حوزه/ جمعی از روحانیون و طلاب حوزه علمیه اصفهان با راهپیمایی و تجمع در مدرسه صدر بازار نسبت به خروج آمریکا از برجام واکنش نشان داده و «شعار مرگ بر آمریکا» سردادند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، پیش از ظهر امروز جمعی از روحانیون و طلاب حوزه علمیه اصفهان در اقدامی خودجوش و انقلابی نسبت به سخنان و اقدام شب گذشته رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان دادند و به صورت نمادین برجام را به آتش کشیدند.

 دراین حرکت انقلابی که طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان با راهپیمایی از مدرسه علمیه دارالحکمه آغاز و به سمت مدرسه صدر بازار حرکت و به مجمع بزرگ مبلغان پیوستند، یک صدا شعار «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سردادند.

دراین حرکت انقلابی، روحانیون بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده بودند چنانچه آمریکا برجام را پاره کند، ما به آتش می کشیم، برجام و پرچم آمریکا را به آتش کشیدند و خروج ایران را از برجام خواستار شدند.

در این تجمع اعتراضی، روحانیون برایستادگی ملت ایران برپای خود تاکیده کرده و از دولتمردان خواستند تا در راستای منافع ملت و نظام حرکت کرده و دل به هیچ کشورغربی و امریکایی نبدند.

در پایان بیانیه ای سوی حوزه علمیه اصفهان صادرشد که بر اموری چون اقدام متقابل در خور شان جمهوری اسلامی، توصیه حرکت به دستگاه دیپلماسی براساس منویات و رهنمودهای رهبری، عدم اعتماد به اروپاییان و غرب و هوشیاری بیش از گذشته و جبران اقدامات و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای تاکید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha