شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام زمانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین زمانی گفت:قرآن کریم ۱هزار و ۴۰۰ سال قبل به مسلمانان تعلیم داده است که دشمنان قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در حاشیه برگزاری تجمع بزرگ حوزویان علیه مواضع خصمانه آمریکا و آتش زدن برجام  که در مدرسه فیضیه برگزار شد،‌ در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه» گفت: قرآن کریم 1هزار و 400 سال قبل به مسلمانان تعلیم داده است که دشمنان قابل اعتماد نیستند.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه افزود: امام راحل هم به ما گفتند رابطه آمریکا با ایران، رابطه گرگ با میش است و حتی اعلام کردند« که رئیس جمهوری آمریکا، منفور ترین انسان در جامعه و دنیا است.» اینها درسی است که ازقبل گرفته ایم.

وی عنوان کرد: آمریکا مدعی است و موعظه به کشوری می کند که خود سازنده بمب اتمی است و به کشور ایران می گوید« بمب نسازید در  حالی که خود بارها با بمب اتمی جنایت ها کرده است.»

حجت الاسلام والمسلمین زمانی افزود: ما حوزویان معتقدیم که خروج آمریکا از برجام و تحریم های اقتصادی، کوچکترین تهدیدها و اقدامات دشمن علیه کشور و نظام است.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه افزود: اما ایران تجربه های بزرگتری در این 40 سال دارد که یکی جنگ بود و دراین تجربه موفق بوده، ولی تحریم اقتصادی، ضربه کوچکتری است و تجربه نشان داده این تحریم به نفع ملت ایران بوده و برکت داشته است.

وی عنوان کرد: علاوه بر همکاری های و هماهنگی هایی که اروپائیها در پشت صحنه با آمریکاییها دارند، اما به ظاهر با ما هم همکاری دارند، منتظر سیاست رهبر انقلاب در قبال برجام هستیم و اگر نوبت به آتش زدن باشد ما هم آتش خواهیم زد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha