جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

حوزه/ مشکل مسئولین اجرایی کشور این است به تدابیر رهبر انقلاب توجه ای ندارند و دقت نمی کنند و همین مسئله باعث شد ترامپ برجام را آتش بزند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه» گفت: مشکل عمده ای که در موضع گیری های بین المللی و سیاسی داریم، عدم توجه بعضی از دولت مردان به منویات و تدابیر رهبر انقلاب است.

 فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) افزود: رهبر انقلاب قبلا گفتند« به آمریکا و واروپا اعتماد نکنید، ما به این ها اعتماد نداریم ولی افرادی در دولت به وعده امریکا و اروپا اعتماد کردند.

وی عنوان کرد: امروز که امریکا از برجام خارج شده است، باز کسانی که بدون امریکا آب نمی خورند و حرکتی انجام نمی دهند، باز دل بسته اند، این دلبستگی قطعا ضررهای زیادی برای کشور خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر گفت: مشکل مسئولین اجرایی کشور این است به تدابیر رهبر انقلاب توجه ای ندارند و دقت نمی کنند. دلسوزان نظام و انقلاب، این بی توجهی بعضی مسئولین اجرایی نظام را حمل بر عمدی بودن نمی کنند؛ ولی حداقل می دانیم در بحث توجه نکردن به تدابیر ایشان، کوتاهایی انجام می شود.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) افزود: اگر از ابتدای برجام، آن شرط هایی که رهبر انقلاب گذاشته بودند که یکی بحث تدریج بود، توجه می کردند، امروز کار به جای نمی رسید که ترامپ برجام را آتش بزند و حکاکی کنند یا معاونش به برجام آب دهان بندازد.

وی عنوان کرد: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات و در برابر دشمن، توجه و اجرای منویات رهبر انقلاب است.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha