شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان این که آمریکا جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه کشور آغاز کرده است و این مسئله تنها مربوط به الان نیست گفت: اگر در برابر دشمن مقاومت کنیم، قطعا جبران خسارت برجام هم بدست خواهد آمد.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، با اشاره به مواضع خصمانه آمریکا علیه ملت ایران و با بیان اینکه موضع رهبر انقلاب، مراجع، علما و مردم نسبت به موضوع عهد شکنی آمریکا مشخص است گفت: این عهد شکنی دولت مردان آمریکا مطلب جدیدی نیست، بارها رهبر انقلاب نسبت به این به عهدی تذکر داده بودند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه درامور استانها افزود: به همین دلیل، حالا وقت این رسیده است که اگر افرادی نسبت به بد عهدی های آمریکا در ذهن تردیدی داشتند، با این اقدام رئیس جمهوری آمریکا، همه حقایق اثبات شده است.

وی اظهار داشت: تنها راه جامعه اسلامی و نظام در برابر جبهه استکبار، همان راهی بود که از اول انقلاب دنبال کردیم و آن ایستادگی و مقاومت است.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری افزود: آمریکا جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه کشور آغاز کرده است و این مسئله تنها مربوط به الان نیست، بلکه در گذشته و حتی بعد از انقلاب هدفش از بین بردن و تسلط بر نظام جمهوری اسلامی بوده است.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه درامور استانها افزود: همه این دشمنی ها به ما می آموزد، تنها راه مقابله، مقاومت و ایستادگی است.

وی اظهار داشت: این جمله رهبر انقلاب است که معتقدند« امروز وزارت خانه خزانه داری آمریکا، اتاق جنگ اقتصادی علیه کشور ایران اسلامی است»، اینها مباحث روشنی است. آمریکا جبهه جنگ اقتصادی و رسانه ای علیه نظام شروع کرده است، تجربه نشان داده هر جا در برابر دشمن محکم ایستادیم و مقاومت کردیم، دشمن عقب نشینی کرده است و جای که به دشمن امید بستیم، جبهه استکبار پیشروی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری  افزود: اگر در برابر دشمن مقاومت کنیم، قطعا جبران خسارت برجام هم بدست خواهد آمد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha