شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کالای ایرانی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: در هر عرصه ای که مدیریت جهادی وجود داشته، پیشرفت ها بسیار محسوس بوده است و اگر تولید کنندگان بتوانند با عمل جهادی کالای با کیفیت و خوب تولید کنند، گام محکمی را در تحقق شعار سال بر خواهیم داشت.

حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به لزوم حمایت از کالای ایرانی گفت: چندین سال است که رهبری تاکید فراوانی در زمینه اقتصادی دارند و یکی از بزرگترین مشکلات اقتصاد کشور بحث اشتغال است.

وی افزود: حمایت مردم از کالای ایرانی مهم ترین راهکاری است که می توان امروز از آن نام برد، چرا که اگر تولید داخلی رونق داشته باشد هم مشکل اشتغال حل می شود و هم از فرار سرمایه ها جلو گیری خواهد شد.

این کارشناس حوزوی، بزرگترین اولویت کشور را حل مسائل اقتصادی دانست و گفت: اصلی ترین راه حل موجود در زمینه حل مشکلات اقتصادی حمایت از کالای داخلی است و حضرت آقا به زیبایی به این نکته اشاره کردند.

وی، نقش مردم را در تحقق شعار سال مهم توصیف کرد و گفت: باید این موضوع را یادآور شویم که کالای تولید داخل به دست بچه های این مرز و بوم ساخته شده است و حمایت از کالای داخلی حمایت از فرزندان خودمان است.

حجت الاسلام موسوی گفت: دولت با جلوگیری از ورود قاچاق کالا و ایجاد محدودیت هایی در زمینه واردات کالاهایی که نمونه آن در داخل ساخته می شود، می تواند به تولید داخلی کمک کند.

وی تصریح کرد: امروز نیاز کشور عمل جهادی مسئولان است، چرا که مردم با بصیرت ایران اسلامی در همه صحنه ها حضور خود را به جهانیان اثبات کرده اند و الان نوبت مسئولان نظام است که وارد کار شوند.

این کارشناس حوزوی افزود: در هر عرصه ای که مدیریت جهادی بوده، پیشرفت ها بسیار محسوس بوده است و اگر تولید کنندگان نیز بتوانند با عمل جهادی کالای با کیفیت و خوب تولید کنند گام محکمی را در تحقق شعار امسال خواهیم برداشت.

وی درپایان تاکید کرد: این فرهنگ که «کالای خارجی بهتر است» فرهنگ اشتباهی است که متاسفانه در کشور رواج پیدا کرده است و نیازمند فرهنگ سازی در بین مردم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha