شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله ایمانی

حوزه/ آیت الله ایمانی شخصیتی بود که از سال های قبل از انقلاب در مبارزات علیه رژیم طاغوت و در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یار امام خمینی و پس از آن در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در سنگر نماز جمعه به دفاع از انقلاب و خدمت به مردم همت گماشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در پی درگذشت آیت الله ایمانی، نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای این مصیبت مولمه را به محضر امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، مردم شریف استان فارس تسلیت عرض کرده و برای آن فقید سعید مغفرت الهی و علو مراتب را تقاضا کردند.

 متن بیانیه نمایندگان فارس بدین شرح است:
 
خبر ارتحال نماینده ولی فقیه استان فارس و امام جمعه شیراز، خبری تلخ و تاسف بار بود که استان فارس بلکه همه ارداتمندان به این شخصت بزرگوار را در غم و ماتم فرود برد.
 
آیت الله ایمانی شخصیتی بود که از سال های قبل از انقلاب در مبارزات علیه رژیم طاغوت و در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یار امام خمینی و پس از آن در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در سنگر نماز جمعه به دفاع از انقلاب و خدمت به مردم همت گماشت.
 
سال ها امامت جمعه شهرستان کازرون، 8 سال امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان بوشهر و نزدیک به 10 سال امامت و نمایندگی ولی فقیه در شیراز از ایشان شخصیت محوری ساخته بود که فقدان آن به این زودی ترمیم نخواهد شد.
 
ما نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم این مصیبت مولمه را به محضر امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، مردم شریف استان فارس تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید مغفرت الهی و علو مراتب را تقاضا داریم.
 
نمایندگاه طلاب و فضلای استان فارس در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
 
گفتنی است، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده پیش ولی فقیه استان فارس و امام جمعه شیرازی، روز 17 اردیبهشت 97 در سن 71 سالگی به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های شیرازی در گذشت.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha