سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام میرمرشدی

حوزه/ حجت الاسلام میرمرشدی گفت: اروپایی ها راهی را می روند که آمریکا برای آنها ترسیم می کند، ملت ایران نه از خشم آمریکا هراس دارد و نه به لبخند غرب نیاز.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید احمد میرمرشدی، امروز در جمع روحانیون و طلاب در مدرسه صدر بازار اصفهان، اظهار کرد: همیشه مزدورانی برای آمریکا خوش خدمتی کرده اند و یا برخی نخبگان در مسیر اهداف این جنایتکار جهانی گام برداشته اند.

کارشناس مسائل سیاسی  تصریح کرد: امام راحل بارها فرمودند «رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است»، امام خامنه ای هم فرمودند «مذاکرات با آمریکا برای ما منفعتی ندارد»، بنابراین نشست و برخاست، قهوه خوردن با غرب و لبخند زدن و دست دادن با آمریکایی جز ضرر برای ایران چیزی نداشته است.

وی افزود: قریب به پنج سال ملت ایران با یک نگاه غلط تاریخی مواجه است، این  نگاه می گوید که ما با کدخدا ببندیم تا امور ما بچرخد، ولی امروز نتیجه این نوع نگاه غلط را می بینیم.

حجت الاسلام میرمرشدی بیان کرد: هرچه دلسوزان نظام فریاد زدند آمریکا قابل اعتناد نیست، گوش شنوایی نبود، گفتند آمریکا جز خیانت و ظلم کاری نمی کند، عده ای با عمر و اندیشه های  ملت بازی کردند و بر راه غلط خود استوار شدند و از آمریکا بُت زیبا ساختند.

وی عنوان کرد: ملت ایران لبخند های ژنو، تماس های تلفنی و راه رفتن کنار رودخانه را فراموش نکرده است، این نگاه غلط  بود که قاجار و پهلوی را بر جامعه  ما حاکم کرد، ما امروز  تکلیف داریم در کسوت روحانیت، مردم را آگاه کنیم  و در صحنه باشیم.

کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: ترامپ نماینده جریانی است  که ما 200 سال است با آن آشنا هستیم، ترامپ آن گونه  که باید می کرد، انجام داد، ولی روی سخن ما با رئیس جمهور 80 میلیون ملت ایرانی است، چرا جسارت نکردید که از برجام خارج شوید.

وی خاطرنشان کرد: سوال اینجا است  مگر برجام بدون آمریکا امضا شد که امروز بتواند بدون حضور آمریکا تداوم پیدا کند، اروپاییان راهی را می روند که آمریکا  برای آنها ترسیم می کند، بنابراین ملت ایران نه از خشم آمریکا هراس و نه به لبخند غرب نیاز دارد.

حجت الاسلام میرمرشدی عنوان کرد: اروپایی ها در طول این مدت با ایران بازی می کنند و  تحریم ها را  برنداشته اند. خون ملت ایران با حُریت آمیخته شده است، آمریکا هرگز قدرت درگیر شدن نظامی با ایران را ندارد، پس با دروغ ملت را فریب ندهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha