جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ همایش مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از تشکیل گروه های تبلیغی در حوزه پیشگیری از مفاسد اخلاقی خبر داد و تصریح کرد: نتیجه این امر اکنون اعزام تیم های متخصص مشاوره در حاشیه شهر ها و دادگستری ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعید  روستا آزاد امروز پنجشنبه در همایش مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان که در سالن همایش غدیر  دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: عنوان این گرد همایی نقش مبلغان در پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است که امیدواریم در این زمینه مفید واقع شود.

وی با بیان این که نقش مبلغین در این عرصه بسیار می تواند کار آمد و مفید باشد، افزود: در سال های اخیر موضوع ورود به آسیب های اجتماعی از رویکرد های جدی دفتر تبلیغات بوده است و جهش های خوبی را در این زمینه شاهد بودیم.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از تشکیل گروه های تبلیغی در حوزه پیشگیری از مفاسد اخلاقی خبر داد و تصریح کرد: نتیجه این امر اکنون اعزام تیم های متخصص مشاوره در حاشیه شهر ها و دادگستری ها است.

وی اظهار کرد: در دولت بارها تاکید شده نقش مبلغان و حوزویان در خصوص مقابله با اسیب های اجتماعی جدی و قابل توجه است اما به نظر می رسد این باور در برخی استان ها کم رنگ است که باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین  روستا آزاد گفت: امسال به لحاظ اهمیت مباحث تفسیر در کنار ره توشه ویژه مبلغان برادر و خواهر، کتابی نیز در خصوص تفسیر جز 30 قران در اختیار آن ها قرار داده می شود.

وی افزود: در این دوران و خباثت غربی ها و آمریکایی ها الگو گیری از منش رهبری و نکات ارزشمند ایشان و این که بالاترین تلاش و کوشش را در جهت ارتقا و تقویت امید می کنند بسیار حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha