پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 449780
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
گردهمایی

حوزه/ نخستین جلسه طلاب و فضلای مرندی مقیم حوزه علمیه قم، عصر در ساختمان استانی مجمع طلاب آذربایجان شرقی با حضور نمایندگان این شهر و همچنین رییس اداره تبلیغات اسلامی مرند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام احمد مبهوتی، نماینده طلاب و فضلای مرند در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در جمع طلاب این شهرستان، به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این منطقه پرداخت.
 
وی در ابتدا فلسفه و اهداف تشکیل مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را بیان کرد و گفت: این مجمع از یادگارهای امام خمینی(ره) است که به ثمر نشست و هم اینک 200 نماینده از طلاب و فضلای حوزه علمیه در استان های مختلف کشور در این نهاد حوزوی فعالیت می کنند.
 
حجت الاسلام مبهونی از آغاز فعالیت های سال نخست دور هشتم مجمع طلاب خبر داد و گفت: هم اینک سه جلسه مجمع عمومی تشکیل شده است که در این جلسات اعضای هیئت رییسه و اعضای کمیسون های مختلف تشکیل شدند و به زودی برنامه ها و طرح ها در قالب لایحه به صحن علنی مجمع ارائه خواهد شد.
 
وی همچنین به تشکیل اعضای مجمع استانی آذربایجان شرقی اشاره کرد و از انتخاب اعضای هیئت رییسه خبر داد و گفت: پس از مشخص شدن اعضای هیئت رییسه دیدارهای را با برخی از شخصیت های علمی و حوزوی در سطح قم و کشور داشتیم.
 
حجت الاسلام مبهوتی، برگزاری جلسه با آیت‌الله  العظمی سبحانی از مراجع تقلید، حجج اسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل و آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را از برنامه های این مجمع استانی برشمرد.
 
وی در ادامه از طلاب خواست مسائل تبلیغی را در ماه رمضان بسیار جدی بگیرند و تصریح کرد: رمضان مناسبت بسیار خوبی جهت تبلیغ معارف دینی و احکام اسلامی است که نباید از آن غفلت کرد.
 
۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha