جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 449793
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

حوزه / دبیر علمی کنگره آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی(فقیه خراسانی) با بیان اینکه بالغ بر ۴۵مقاله به دبیرخانه رسید، گفت: کتابی که تحت عنوان «فاتح قلوب» امروز رونمایی شد، مجموعه مقالات این کنگره است که با اشراف آیت‌الله استادی و آیت‌الله ناصری یزدی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، عصر امروز در آیین اختتامیه کنگره ملی آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی) اظهار داشت: تکریم و تجلیل از عالمان دینی بر اساس روایات و آیات، تکریم و تجلیل از خداست و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دبیر علمی کنگره آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی(فقیه خراسانی) تصریح کرد: شاید بعضی افراد در استان و دیگر نقاط کشور خیلی به سبقه علمی حاج شیخ واقف نبودند، ولی امروز با بیانات آیت‌الله استادی بخشی از شخصیت علمی این عالم معرفی شد.

وی افزود: بالغ بر 45 مقاله به دبیرخانه این کنگره رسید و کتابی که تحت عنوان «فاتح قلوب» امروز رونمایی شد، مجموعه مقالات این کنگره است که با اشراف آیت‌الله استادی و آیت‌الله ناصری یزدی منتشر شد.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: قطعا آثاری که در این کنگره به چاپ رسید می‌تواند برای نسل جوان بسیار تاثیرگذار و نقش آفرین باشد و سعی شده که داستان‌های منتشر شده و روایت‌ها به قلمی روان و ساده باشد.

دبیر علمی کنگره مرحوم آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی) خاطرنشان کرد: قطعا چهره‌های برجسته دینی در جامعه لازمه حیات بشری هستند و حاج شیخ در این زمینه به خوبی نقش خود را ایفا کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha